ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

آخرین نظرات
  • ۲۶ خرداد ۹۴، ۱۶:۳۲ - مانته‌نیا
    :)

ماسک خنده

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ق.ظ


 اون:

حس کردم گرفته ای

 

من:

یه کم...

این ماسک خنده شل شده، شاید چون لاغر شدم، خوب رو صورتم نمیمونه

 

اون:

چرا خو

:(

 

من:

دل ادم گاهی برای چیزهای بدرد نخور هم تنگ میشه

 

اون:

باهام حرف بزن ...

 

من:

خستم ...

از اینکه هی مث یه پرنده توقفس یه پروانه تو شیشه یه ماهی تو تنگ فکر میکنم راه فراری هست ولی نیست

 

اون:

چاره چیه ؟

 

من:

هیچی، ماسکمو محکم میکنم به صورتم که دل شماها رو ازرده نکنم

 

اون:

اسمم رو خطاب میکنه..

 

من:

جان دلم؟

 

اون:

تو پرنده ای

قفس واست کمه

 

من:

:)

+ نیازی به دلداری و تسکین ندارم، نشستم زخمهامو لیس میزنم، خونشو قورت میدم، و تمرین راه رفتن میکنم، تانذارم بفهمن کجای کار میلنگه!

امروز نهار بازهم  ماسوله، منو افسانه و مهدی و آریا، پاتوقمون، الاچیق های آریا
  • آرامش شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی