ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

آخرین نظرات
  • ۲۶ خرداد ۹۴، ۱۶:۳۲ - مانته‌نیا
    :)

واویلا

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

توی تلگرام پستی رسیده بود ، از این تصاویر که توضیحاتی هم دارند، مبنی بر این که شرطه های عرب تعدادی از حجاج را ربوده اند، با خودم فکر کرده بودم اه توی این هیری ویری و مصیبت باز دارند جو میدهند، کی میخواهند دست از شایعه پراکنی بردارند که رضا رویگری مرد و رضا داوودنژاد توی کشته شده های منا بوده و .... ولی... خبر امشب بوهایی میداد، هنوز صدو پنجاه شصت نفر مفقودند، حیاتی مجری خبر از اوحدی رییس سازمان حج و زیارت توضیح میخواهد که در جواب تماسهایی که با ما گرفته میشود مبنی بر اینکه حاجی های ما بعد حادثه منا زنده و در حال امداد رسانی بودند و بعد از آن ناپدید شده اند چه توضیحی دارید؟ ایشان سوال اقای حیاتی را با همان توضیحاتی که قبل پرسش سوال داده بودند پیچاندند و به جای پاسخگویی امار را تکرار کردند، حیاتی سوالش را تکرار کرد و باز همان آش و همان کاسه!

حاجی نداشتیم، ولی از اینکه اینهمه از هموطنانم عمدا ،مظلومانه ، تشنه لب و زجر کش جان داده اند و توضیح که ندادند هیچ، عذر خواهی که نکردند هیچ، تهدید به دفن جانباختگان که کردند هیچ، تکذیب ورود و حضور دیپلمات سابق ایرانی در منا و ناپدید شدن عده ای که از حادثه منا جان سالم به در برده و در حال امداد رسانی بودند را کجای دلمان بگذرایم؟ رو راست نبودن مسئولین با مردم و  خانواده های مفقودین  را کجای دلمان بگذاریم؟ مرگ یکبار شیون یکبار، اگر قضیه بودار است ، اگر تعمدی بوده، سکوت برای چه؟ چرا به قول آقا آن پاسخ خشن را رو نمیکنند؟ بیغیرتی تا کجا؟ اگر یکی از علمای عظام  یا آقازاده ها هم در این حادثه گم و گور شده بودن وضع همین بود؟

بخدا همه سلولهای بدنم درد میکند! کمپین و کوفت و زهرمار و مرض و اعتراض و اعتصاب  این درد را التیام میدهد؟ بخدا نه! زبان عرب زبان شمشیر است، زبان برادری و همدردی که آقا میفرمایند که توی مخ این دائم الخمر های زنباره ی سوسمارخور نمیرود!  میگویید برو بابا حالت خوش است ، کله ات بوی قورمه سبزی میدهد دختر، نه؟ من هم میگویم چشم هایتان راببندید، تصور کنید مادرتان دور از جان زیر دست و پای هزاران مرد مرده و پدرتان که زنده مانده حین کمک به مصدومان ناپدید شده، مادراتان را بعد از کای دوندگی سیاسی ده روز بعد از  مرگش وقتی اشکهایتان خشک شد و گلویتان کیپ ، با بدنی له و متعفن شده پس اورده اند و پدرتان معلوم نیست کمک نیاز دارد یا فاتحه ! بیشتر از این مصدع اوقات نمیشوم ایرانی عزیز،حالا بروید مسواک بزنید و بخوابید، ستاره بچینید، بوس بوس !

+اینکه علاج واقعه قبل از وقع باید کرد و اصلا با شرایطی که عربستان در یمن ایجاد کرده باید حج تحریم میشد مثل تحریم تنباکو! و نشد و حجاج هم نتوانستند پا روی دلشان بگذارند و نروند هیچ، خود من هم دندان لق رفتن به حج را کنده و دور انداخته ام ، مادامی که خائن الحرمین خادم الحرمین اند ، ولی... ولی از ما کشته اند! جواب خون سکوت است؟ 

  • آرامش شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی