ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

آخرین نظرات
  • ۲۶ خرداد ۹۴، ۱۶:۳۲ - مانته‌نیا
    :)

اعوذ بالله من الجَو گرفتگی!

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ


دستهایم تا خود روح بوی خیال می دهند، دستهایی که از هم زدن تصور لذتی کثیف خسته نمیشوند، هماهنگی بی وصفی میان دهان و دستهایم برقرار است، صادقانه بگویم لذت شیرین گناهی بزرگ را زیر دندانهایم نه مزه مزه که حریصانه میجوم  !

+از تبعات اروتیک خواندن!

+یک رفیق دیوانه ی باحالی هم داریم ما، میگویم میخواهم کتاب بخوانم، سه تا کتاب نام میبرم و میپرسم کدامیکی؟ البته دل خودم با آن کتاب است، میگوید همان را بخوان، قرار میگذاریم با هم شروع کنیم به خواندن، حالا که میخوانشم هی لعنت به خودم میفرستم که ای خاک بر سرت! چه کاری بود هنوز خودت کتاب را نخوانده معرفی میکنی به دیگران؟ آبرو نماند برایت بدبخت! اووووف

  • آرامش شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی