ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

آخرین نظرات
  • ۲۶ خرداد ۹۴، ۱۶:۳۲ - مانته‌نیا
    :)

خط خطی های من (85)

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ
اینجـــــــــــا جزیرۀ منه - خط خطی های من (85)

 دلم که میگیرد...

آذرخش هایِ سرخِ مویرگی

در مینوردند

آسمانِ کبودِ چشمم را...

و میکوبند ... بهباغ هایِ زیتونِچشمهایم

رودبارِچانه ام که بلرزد

باران می بارد ...سفید رودطغیان میکند

و از گونه های من ، سیلِ اشکها

جاری میشود

تا روستایِ کوچکِ قلبم

و تو...

فردا... جسدِ کودکِ مغروقِ درونم را

که گیر کرده.. به شاخه هایِ غرورت

از گل و لایِ فراموشی ، بیرون میکشی!

 

پس از باران

:(

 

 

 

 

 

 

  • آرامش شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی