ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

ماچوپیچوی من

موقتاً تا کوچ دوباره به بلاگفا

آخرین نظرات
  • ۲۶ خرداد ۹۴، ۱۶:۳۲ - مانته‌نیا
    :)

برنامه ریزی...

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ق.ظ
اینجـــــــــــا جزیرۀ منه - برنامه ریزی...

منو خودم نشستیم فکر کردیم ، دیدیم دیگه واقعا گندش رو دراوردیم!!!

تا کی هرکی میپرسه خب از پایان نامت دفاع کردی ؟ سر بندازم زمین و بگم نه ! توش گیر کردم! چرا؟ چون...چون... ( دلایل بنی اسرائیلی، و الا من که میدونم چمه!)

دیگه شرم کردیم و تصمیم گرفتیم طی یه برنامه ریزی استراتژیک اهداف رو در جهت تکمیل پایان نامه به سه دسته کوتاه، میان مدت، و بلند مدت تفکیک کنیم و علی الحساب تا پایان مهر ماه فصل 1 پایان نامه را ببندم بره پی کارش

( به امید و با توکل به خدا)

در این راستا :

1- وبگردی محدود

2-تنبلی ممنوع

3- افکار مزاحم و اضافی ،ساعت 9 شب، بیرون...

بسم الله

 

 

  • آرامش شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی